שר הבריאות תוקף: "החלטת בג"ץ חסרת אחריות"

איתי גדסי No Comments on שר הבריאות תוקף: "החלטת בג"ץ חסרת אחריות"

שר הבריאות אדלשטיין באירוע הוקרה לקופות החולים ומד"א ביוזמת איכילוב: "החלטת בג"ץ אתמול חסרת אחריות – מנוגדת לאינטרס הציבורי"

שר הבריאות יולי אדלשטיין צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות יולי אדלשטיין השתתף היום (חמישי) באירוע הצדעה שיזם מנכ"ל המרכז הרפואי איכילוב פרופ' רוני גמזו למנכ"לי קופות החולים ומד"א על פעולותיהם החשובות במבצע החיסונים הלאומי.

בפתח דבריו אמר השר: "אני זוכר איך יחד עם ראש הממשלה נפגשנו איתכם במשל"ט ולחצנו: לכמה חיסונים תוכלו להגיע ביום? התשובה היתה: 60,000. לקח שבועיים להגיע לכמעט רבע מיליון חיסונים ביום. זאת העוצמה שלכם. מצד אחד לבוא בצניעות ומצד שני כשמגיעים לשטח לפרוס את זה במלוא העוצמה".

"מעולם לא היו רבים כל כך חווים כל כך הרבה למעטים כל כך", הוסיף אדלשטיין. "גייסתם את מיטב הכוחות. עברנו חמישה מיליון מתחסנים ועל כך מגיעה גם מילה טובה לאזרחי ישראל. כל אחד שעכשיו יושב בבית קפה, מתאמן בחדר כושר, משפחה שהולכת לקניון. כל הדברים האלו הם בזכות אותם רופאות ורופאים, אחיות ואחים, פרמדיקים ופרמדיקיות"?

"עם כל הזהירות שלי אני מתחיל להאמין שזה בלתי הפיך. בעבר, כדי להגיע לנתונים כאלו, היינו צריכים סגר מהודק. ועכשיו הכל פתוח וכל המדדים יורדים. אני מתחיל להאמין שהאירועים הקשים מאחורינו", המשיך השר.

בהמשך נאומו התייחס שר הבריאות להחלטת בג"ץ בנוגע לפתיחת המשים ומתח ביקורת על ההחלטה: "אבל אליה וקוץ בה. אנחנו מול אויב מאוד רציני ולא כדאי לתת יד לתחושה שהכל נגמר. צר לי לומר לכם – גם אתמול בג"ץ נתן לזה ביטוי בהחלטה חסרת האחריות של פתיחה טוטלית של גבולות ישראל. זה מנוגד לאינטרס הציבורי. אנחנו עדיין לא שם. אנחנו עוד נתגבר על זה אבל חשוב עדיין לנהוג באחריות גם בכניסה והיציאה מישראל. כי הדבר היחיד שיכול לקלקל את המסיבה הוא הווריאנטים שיכולים להיכנס לישראל".

עם זאת, הוסיף "אני מאמין שנתגבר גם בהמשך. אני סומך על מערכת הבריאות שלנו. בטוח שאף אחד מאיתנו לא יתן לננגיף עוד פעם לגבור עלינו, ונהיה יחד לא רק בפסח אלא גם ביום העצמאות. ננהג באחריות כדי שנוכל לחגוג בעוצמה. וכל זה בזכות המלאכים בלבן. תודה לכם".



0 תגובות